RAY 7.7

Μέχρι σήμερα, η οδήγηση μιας ηλεκτρικής μοτοσικλέτας σήμαινε αρκετούς περιορισμούς. Ωστόσο, η άφιξη της RAY ELECTRIC MOTORS με το Scooter RAY 7.7 αλλάζει τα δεδομένα, προσφέροντας ταχύτητα, ισχύ, άνεση, μοντέρνο σχεδιασμό και ό,τι άλλο έχουμε συνηθίσει οδηγώντας μοτοσυκλέτα.

Το ηλεκτρικό Scooter RAY 7.7  πήρε το όνομά του από το μέγεθος της μπαταρίας του (7.7 kwh), κατασκευάζεται στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Βαρκελώνη, με επιδόσεις που δεν μας έχουν συνηθίσει τα μοντέλα της κατηγορίας του, θυμίζοντας scooters με θερμικό κινητήρα 300 cc.

Οδηγείται με δίπλωμα (Α1) κατηγορίας ή δίπλωμα αυτοκίνητου.

Το RAY 7.7 δημιουργήθηκε με σκοπό να καλύψει την ανάγκη για αστική και στην προκειμένη περίπτωση, με την μεγάλη αυτονομία του και για περιαστική χρήση.

Ο ηλεκτροκινητήρας του RAY 7.7, είναι εσωτερικού μόνιμου μαγνήτη με ακτινική ροή χωρίς ψύκτρες με παθητική ψύξη αέρα και είναι τοποθετημένος στο κέντρο του scooter, η κίνηση γίνεται με ιμάντα. Η ονομαστική ισχύς του είναι στα 10.7kw/15hp με τη μέγιστη να φτάσει στα 17.5kw/23hp.

Η τελική ταχύτητα των 125km/h μπορεί να επιτευχθεί εύκολα, χωρίς απώλειες από την μπαταρία λιθίου του, που αποτελείται από κυψέλες NCR με συνολική χωρητικότητα 8,78 kWh, με τα 7,7 kWh για χρήση.

 Ένας συνδυασμός που επιτρέπει αυτονομία, περιπου110 χιλιομέτρων, με ταχύτητα 110 Km/h, που φτάνει τα 130 χιλιόμετρα με ταχύτητα 80 Km/h και έως 160 χιλιόμετρα με ταχύτητα 50Km/h.

Στο Scooter RAY 7.7  υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τριών προγραμμάτων οδήγησης. Το πρόγραμμα City για χρήση σε αστικό περιβάλλον με την μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας, το Sport για πιο γρήγορη οδήγηση με μέτρια ανάκτηση ενέργειας και το Flow χωρίς ανάκτηση ενέργειας.

Στον εργοστασιακό εξοπλισμό του Scooter RAY 7.7 περιλαμβάνεται και όπισθεν διευκολύνοντας τους ελιγμούς.

Ακόμη το σύστημα GPS που διαθέτει, στον εργοστασιακό εξοπλισμό του, θα σας ειδοποιήσει μέσω της εφαρμογής  RAY APP για οτιδήποτε συμβαίνει και αφορά το RAY 7.7, προσφέροντας ένα, σημαντικό επιπλέον παράγοντα στην αντικλεπτική θωράκιση του scooter σας. Στην 5-inch TFT έγχρωμης οθόνη του θα σας καθοδηγήσει μέσω των χαρτών του σε όποια διαδρομή επιλέξετε να κινηθείτε.

Κάτω από τη σελά του υπάρχει φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος, ικανός να χωρέσει ένα full face  κράνους. Ακόμη υπάρχει διαθέσιμος μικρός αποθηκευτικός χώρος που κλειδώνει στην αριστερή εσωτερική ποδιά του RAY 7.7 με θύρα USB για να αποθηκεύσετε και να φορτίσετε ταυτόχρονα το κινητό σας.

Το RAY 7.7 φέρει και μία ακόμη παγκόσμια πατέντα καθώς μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκολα το κάθισμα του οδηγού καθ’ ύψος σε τρεις θέσεις: 800mm / 785mm / 770mm.

Ο εργοστασιακός φορτιστής του RAY 7.7  είναι 1,8 kW, ο οποίος χεριάζετε 3:30 ώρες για να επιτύχει φόρτιση 80% και περίπου 4:20 για φόρτιση ως 100%.

Ακόμη υπάρχει η δυνατότητα  για  μοντέλο με ταχυφορτιστή 3.3kW που μειώνει τους χρόνους φόρτισης, σε 1:50 ώρες για το 80%  και σε 2:35 ώρες για το 100%. Μαζί με TYPE 2 πρίζα για εύκολη πρόσβαση σε σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Scooter RAY 7.7 οδηγείται με δίπλωμα (Α1) κατηγορίας ή δίπλωμα αυτοκίνητου και επιδοτείτε από το πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά»

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ150 km
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ105 km
ΜΕΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ130 km
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ60 Nm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ17,5 kW/23hp @ 5.900 rpm
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ125 km/h
ΜΕΓΙΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ7.7 kWh
ΤΥΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ0,90 €
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΩΣ 95%4h 20 min
ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗ2h 35min
ΒΑΡΟΣ165 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ770 mm – 800 mm
ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ2 χρόνια
ΤΙΜΗ8.990 €